YBS

Принцип роботи в обліковій програмі YBS

1️⃣ Створення документа

Створіть новий документ “Поступлення” та відкрийте форму
“Завантаження 7A”.

2️⃣ Авторизація

При першому запуску відкриється вкладка “Авторизація”, де потрібно:

  • поставити галочку “Отримати тестову ліцензію”,
    або

  • заповнити реквізити вашого підприємства.

3️⃣ Зчитування QR-коду

🟦 Варіант 1 — якщо є сканер, що зчитує QR-коди

  1. Перейдіть у поле “QR-код для завантаження”

  2. Обов’язково перемкніть мову на англійську

  3. Відскануйте QR-код з накладної

🟦 Варіант 2 — якщо сканера немає

  1. Зчитайте QR-код телефоном

  2. На екрані телефону у верхній частині буде показано поле “key”

  3. Скопіюйте значення key у поле “Ключ для завантаження” в програмі

⚠️ Увага! Термін дії ключа — 2 хвилини.
Після зчитування QR-коду у вас є лише 2 хвилини, щоб внести ключ в програму.

4️⃣ Отримання електронної накладної

Після введення ключа система завантажує електронну накладну з сервера 7A.
У накладній ви отримаєте повний асортимент товару.

5️⃣ Автоматичний пошук товарів

Товар у системі шукається:

  • за штрихкодами (основний спосіб),

  • за регістром співставлення (якщо у товару немає коду або його не надав постачальник).

6️⃣ Співставлення товарів

Якщо товар не знайдений:

  • можна вибрати існуючу позицію вручну,

  • або натиснути “Створити відсутні” — програма автоматично створить нові номенклатури.

Після створення нових позицій їх потрібно буде дозаповнити вручну (наприклад, одиниці виміру, групи тощо).

7️⃣ Сервісні повідомлення

У випадку помилок або уточнень у верхній частині вікна ви побачите службове повідомлення, яке вкаже причину та спосіб її усунення.

Форма реєстрації